Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2008

ΔΙΑΨΕΥΔΩ, ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΡΧΙΕΡΑΤΙΚΗΣ ΜΟΥ ΤΙΜΗΣ

Με ξύπνησαν τώρα μόλις να ανοίξω το Blog “PRESS.GR” και το έπραξα. Είναι η ώρα 1.30 πρωινή, ξημερώματα Τετάρτης.
Με έκπληξη και αγανάκτηση συγχρόνως βλέπω, ότι κάποιος που υπογράφει με το όνομα «Ο Μέγας Ιερομνήμων» ισχυρίζεται, ότι κάποια επίμαχη φωτογραφία, για την οποία γίνεται λόγος τις ημέρες αυτές και την συνδέουν με τον Σεβ. Μητροπολίτη Μεσσηνίας κ.κ. Χρυσόστομο «περιήλθε στα χέρια μου» και από εμέ πέρασε στα χέρια κάποιου δημοσιογράφου κλπ.

ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΡΧΙΕΡΑΤΙΚΗΣ ΜΟΥ ΤΙΜΗΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΔΙΑΨΕΥΔΩ! Είναι συκοφαντίες και ασύστολα ψεύδη.
Δεν γνωρίζω τίποτε, δεν έλαβα ποτέ κάποια φωτογραφία, που να σχετίζεται με τον Σεβ. Μητροπολίτη Μεσσηνίας , δεν είδα ποτέ κάτι σχετικό, δεν συζήτησα ποτέ όσα ο συκοφάντης μου ισχυρίζεται. Είμαι παντελώς άσχετος με την υπόθεση αυτή. Παραδίδω τον αισχρό συκοφάντη μου στην περιφρόνηση των ανθρώπων και στην κρίση του Κυρίου μας.
Τον καλώ να εξέλθει από την ανωνυμία και να αναμετρηθούμε. Και ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ: ΔΕΝ ΕΧΩ ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΟΣΑ ΨΕΥΔΩΣ ΙΣΧΥΡΙΖΕΤΑΙ. Τα διαψεύδω μετά βδελυγμίας.

+ Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ
ΤΕΤΑΡΤΗ 6 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2008, ΩΡΑ 01.40΄πρωϊνή