Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2011

ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΗ ΜΙΑΣ ΑΔΙΚΙΑΣ!

ΖΗΤΩ ΜΥΡΙΑΚΙΣ ΣΥΓΓΝΩΜΗΝ!

_________Ο Πανοσ. Αρχιμ. Τιμόθεος Ηλιάκης, του οποίου την ανοικτή επιστολή, που απευθυνόταν στον τέως Πρωθυπουργό κ. Γεώργιο Παπανδρέου, συμπεριέλαβα στην ανάρτησή μου με θέμα "Δρυός πεσούσης" (1ον) της  28ης Νοεμβρίου ε.έ. πικράθηκε πολύ με τά εισαγωγικά λόγια, τα οποία έθεσα στο σημείωμά μου. Πικράθηκε κυρίως μέ δύο σημεία των λόγων μου: α) μέ τήν έννοια ότι "δεν κτυπάμε πεσμένα καλάμια". Καί αντιλέγει, ότι την ανοικτή επιστολή του απηύθυνε πρός τόν κ. Γ. Α. Παπανδρέου στις 3 Νοεμβρίου, δηλ. όταν αυτός ήταν ακόμη Πρωθυπουργός της Ελλάδος, καί β) μέ τόν όρο "κολλητός", τον οποίο εμείς εχρησιμοποιήσαμε, παρέχει δε τήν διευκρίνηση, ότι  δεν είναι παρά ο πνευματικός πατέρας του ζεύγους Ανδρέα-Δήμητρας Παπανδρέου χθές και της κυρίας Δήμητρας Λιάνη- Παπανδρέου σήμερα.
__________Από τή θέση αυτή δηλώνουμε, ότι δεν είχαμε καμμιά πρόθεση να θίξουμε τον π. Τιμόθεο. Ειδικώτερα με τόν όρο "κολλητός" δεν εννοούσαμε τίποτε περισσότερο, αλλά μόνο τόν άνθρωπο που βρίσκεται πολύ πλησίον σε κάποιο επώνυμο πρόσωπο. Ζητάμε μυριάκις συγγνώμην από τόν π. Τιμόθεο καί στη συνέχεια παραθέτουμε την επιστολή του. Σημειώνουμε, ότι ΔΕΝ μας εζήτησε τήν όποια αποκατάσταση! Το πράττουμε εκ λόγων δικαιοσύνης, αλλά  καί εντιμότητος. 
+ Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ
Αίγιον, 3 Δεκεμβρίου 2011
*******************

"Σεβασμιώτατε 
με λύπη μου διάβασα στο προσωπικό σας μπλοκ τα παραπάνω που δημοσιεύονται σε μια σειρά υπό τον τίτλο" ΔΡΥΟΣ ΠΕΣΟΥΣΗΣ" .
Νομίζω ότι είστε άδικος απέναντί μου και τούτο γιατί εγώ την "ανοιχτή επιστολή " προς τον τέως Πρωθυπουργό κ.Γ.Α.Παπανδρέου την δημοσίευσα στο προσωπικό μου μπλόκ
http://ektimotheou.blogspot.com/2011/12/blog-post.html,στίς 3 Νοεμβρίου 2011, κάτι που φαίνεται και από τον τίτλο αλλά και το περιεχόμενο. Επίσης η εν λόγω επιστολή έγινε πρωτοσέλιδο στην εφημερίδα "PRESS TIME" την Κυριακή 5 Νοεμβρίου, πρωτού δηλ. παραιτηθεί ο Γ. Παπανδρέου. Δεν είμαι Σεβασμιώτατε από τους ανθρώπους εκείνους που κλαδεύουν το δένδρο όταν αυτό έχει πέσει, την επιστολή την έγραψα με πόνο ψυχής όμως πίστευα ότι έπρεπε να πάρω δημόσια θέση. Δεν ξέρω γιατί σας ενόχλησε τόσο ώστε να με κατατάξετε στην τάξη αυτών που χτυπάνε όσους δεν έχουν πλέον εξουσία. Δεν θα πιστέψω ότι δεν το προσέξατε γιατί είστε από τους Ιεράρχες που τα παρακολουθούν όλα με προσοχή. Επίσης θέλω να σας πω ότι ο όρος "κολλητός" δεν ταιριάζει στην σχέση μου με τον αείμνηστο Πρωθυπουργό Ανδρέα Παπανδρέου και την σύζυγό του κ. Δήμητρα Λιάνη-Παπανδρέου. Δεν ήμουν "κολλητός", ήμουν και παραμένω σε ότι αφορά την κυρία Παπανδρέου, ο Πνευματικός τους.

Δεν θα επεκταθώ άλλο. Σας ευχαριστώ που μου κάνατε την τιμή να ασχοληθείτε μαζί μου και να με παρουσιάσετε σαν άνθρωπο χωρίς ίχνος γενναιότητας που χτυπά πεσμένα "δένδρα". Να είστε καλά. ΚΑΛΕΣ ΕΟΡΤΕΣ !



Με σεβασμό
 
 π.ΤΙΜΟΘΕΟΣ ΗΛΙΑΚΗΣ"
http://ektimotheou.blogspot.com/2011/12/blog-post.html,